9/12/2010

cotton candy and bridges in the sky

lund
lund
lund
lund
lund
lund
lund
lund
lund
lund

5 kommentarer:

S. sa...

åh. jag fullkomligt älskar foton av slänggungor, det är amazing. Vad cosy ni är som går på gröna lund, huhu :D

S. sa...

för övrigt - hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha, på männen som gör whatever they are doing <3

S. sa...

Den är ett år gammal redan. Men ja. In short så hade jag varit rätt tveksam kring det där med bloggandet och lite selfloathing och vad fuck tror jag folk vill läsa om vad jag skriver för och sen var det en tilltagande paranoia över vilka som kunde tänkas läsa den så jag vågade inte skriva allt jag ville ha sagt ändå så i made a secret one :p

Det är en jättelång och komplicerat historia, men han heter Håkan i alla fall. "Mannen i mitt liv". Vi träffades för snart 1,5 år sedan. & ja, magic connection, har aldrig känt det med någon och ingen har fått mig att känna som han gör. All så complicated liksom. Har jag sagt något om det förut?

S. sa...

haha, jaa, ni är bara tre stycken som har tillgång till den, men det är the "true" blogg så att säga (;

Åh. Inte. Det är.. Det är både cute och fruktansvärt på samma gång. Men jag skickade ett mail, för jag är hysterisk, och historien är lite lång och förvirrande ändå.

Ed sa...

Lovely day :*