5/05/2011

i’m not stupid i understand that it would be convenient if i was better at conversation

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
months ago i asked edwin about his dreams. afterwards he asked about mine. "soft icecream with colorful sprinkles at kungsträdgården in sunshine". and that's exactly what i got a week ago. happiest me.

today i've spent the day listening to chopin and reading filmtheory. head got thick so i got lost into lime crime and ordered three lipsticks instead. happiest me.

plus that i'm still not sure i'm fond of this stockholmish you-must-force-yourself-upon-people-and-into-conversations-if-you-want-to-be-noticed-and-liked.

4 kommentarer:

Amanda sa...

Känner igen mig i det här med att behöva force-oneself-upon-people ja. det passar inte riktigt min personlighet. men det låter mysigt med mjukglass, strössel ch kungsträdgården.
Saknar dig och tycker att det är dags att du jag och Hibo börjar laga de där fina middagarna vi pratade om, men c-uppsats tar all min tid at the moment. snart är det sommar, tjoho!

the project sa...

jag saknar er också, tänker på er nästan dagligen :O jag har mycketmycketmycket på skolan just nu men tid kan man alltid hitta. must find! även om vi bara skulle laga mat tillsammans och sen plugga tillsammans :)

Amanda sa...

Ja, must must find! På måndag är jag i princip nästan ledig, så kanske då? Annars ses vi på Josefin-picknick. :D

Pandasoppa sa...

love these picz oh! och jag vet, den hära naarcoticmindtybmrln är ju mi nya favvo haha