9/25/2008

blue to grey, grow up and blow away

Today:
* wake up at 10.00
* get myself to town by 11.20
* lunch with nicolina at café kaka (we split a greek sallad, she paid)
* into monki which was open for the first time today. we split a shirt (400/2 = nico and i are both the owners of the one-size shirt and we take turns in using it.)
* mom-time
* protein-powder (the one you use to make smoothies)
* training
* tv
* sowing (result: a new black mini skirt and a scarf)

And now I am sitting here listening to Metric.
I am ok.
Maybe a little filled by self-loathing.

10 kommentarer:

Anonym sa...

did you make the scarf on your pic? Den är jättesnygg ju :D
anyways, jag känner mig lite rutten som ställde in idag, men vi kan väl ses någon annan dag snart. Jag är ledig typ hela tiden nu, utom tisdag.
och btw, lillebrorsan var typ the sweetest thing ever :D

essi sa...

mitä tykkäsit monkista?:)

Anonym sa...

Moi, lisäsin sun blogin mun suosikkisivuihin.

T. Nea

the project sa...

hoo, statusta!

essi sa...

minäki kävin sielä eilen, heti sillon ku se avattiin haha. pidän kyllä monkista, mutta tässä liikkeessä ei ollut niin paljon sellasta mistä pidin, mutta en kyllä katellu kovin paljon ku oli niin paljon ihmisiä. pitää mennä joskus toiste!

menen mun äidin tykö hah. mitäs sinä meninaat?

Anonym sa...

naw, dela på en tröja, i love it.

the project sa...

aa ASAMYSIGT ere ^__^

Anonym sa...

hm, let's make it monday :D

Anonym sa...

jeeej, then maybe there's some hope for my hair ^^
haha, han ser sjukt liten ut när pappa håller i honom, men sen ser han direkt större ut när jag håller honom :p
jäää, det blir bra på dagen indeed (:

Anonym sa...

haha, vi har skaffat katt :D

hm, anytime typ, bara du inte väcker mig vid 8 :p När tycker du? Jag tror Malin var intresserad av att joina oss på vår date med om du inte misstycker? (;