9/11/2008

I try to tell myself at night when the dusty old pictures are all out of sight that I think I will be alright. Just don't come closer morning light.

.hard rain.
Aa oui, here is the summary for popaganda 2008. One of the best festivals of my life indeed.


* oh-so-long-kill-me-300-meters-long-que. not cosy. in with the wine and cigarrettes.
* but three managed to see shout out louds! <3
* after-glow of shout out louds resulted in me and nico becoming animal godfathers. "oh free t-shirts?! where do i sign??"
* freaky stalkers
* spending time outside the festival area med toto och råbban avec wine and passoa and cigarrettes and knitting.
* going home early :)
* store
* yummy juice
* whore cat <3
* annahannamalin-time ^^
* very busy skanstull!
* fantastic skills of finding råbbies house!
* garlic bread and moccha-cake-thing-without-moccha-i-think
* oh-so-nice breakfast. clouds.
* sickla kaj and brother and ben and jerry's
* towards home avec jeniferever

9 kommentarer:

Anonym sa...

aw, vad mysigt det ser ut, sånadär dagar behöver man verkligen :D

jag pluggar law/juridik i Örebro ju ^^ hmpf! Det måste jag titta upp, pysen har ju inte varit här vad jag vet :p höhö

Anonym sa...

sounds sweet! ^_^

I'm up, waiting for the washing machine to get done so that I can pack my bags for tomorrow! (Going down to Skåne again to see my baby :-D)

the project sa...

ooh say hi to amina from me! ^^

Anonym sa...

i will ^_^

Anonym sa...

yeah, that's true :D
you have to tell me more about that paris trip! When did you decide to go there? sounds great :D

art bitch sa...

aa, aivan aivan.
oot asunu turussa?! mä jumitan täällä edelleen...

ääh, rahan kerääminen on vaivalloista. toisaalta haluaisin tehdä töitä tässä samalla mutta toisaalta ei jaksa. oon superhuono säästämään, tuhlaan aina kaiken mitä mulla on lähes välittömästi. vastuullinen rahankäyttö + mä ei sovita yhteen.

post it-lapussa. hm, mitäköhän siinä luki, en muista enää. ystävä kirjoitti sen ennen kuin lähti töihin, jäin vielä nukkumaan. kuitenkin jotain sellaista mikä sai aamun alkamaan tosi kivasti :)

the project sa...

mm turussa asuin yksitoista vuotta elämästäni mhm hehhe. ai säkin turussa? mitä koulua käyt?

haha :D mä kyllä pystyn säästämään rahaa jos mulla on motivaatio. (kameraan säästin rahaa uskoolliset yhdeksän kuukautta uuh!) mut matkustaminen voi olla mielenkiintoisinta hyvin vähällä rahalla... reilaamaan nyt ainakin ensi kesänä. jotain suunnitelmia välivuodeksi?

hii mukavaa :)

art bitch sa...

mulla on menossa 18. vuosi turussa >__< kastun lukiota, vittu mikä mesta. ahdistavan tylsä.

vou, ihailtavaa. mulla ei vaan pysy raha käsissä. kameraan sain säästettyä kolmisen sataa ja lopulta pappa betalade loput. mutta, jos hankkisi töitä niin kaipa sitä saisi jotain rahaa laitettua sivuun ensi vuotta varten. reilaaminen ois kova juttu! tahtoisin myös vähän eurooppaa kauemmaksi, aasiaan tai jotain.

Anonym sa...

HOHO I think I know your stalkers!