9/25/2009

you can run away leave your books behind you

but you should look back twice
just to be on the safe side

Photobucket
Photobucket
Photobucket
my heart is aching.
for the first time now my heart is aching for leaving finland behind. and this was all because of Jarno who wrote the following:
"she's moving again!
Little-Finland wasn't the answer for the winds of ze world. The homeless has a home everywhere :)
But as always, there is a place for you in Finland also:
'Callie, in the summer rain
You will be kept dry, you see.'"


don't you just love goodbyes.

1 kommentar:

Sanna sa...

åh. Jag skulle bli helt varm om någon skrev det yes, så det måste vara lite heartache in a pretty way, kind of <3

och svar yes:
I don't know. I guess it's because she wants me to have a easier and "better" life than she had or something. The thing is that I have no idea what I want to do really. Except being a do-nothing :p haha. Jää, the twilight zone feeling is kind of scary. Och varför skriver jag på engelska? Anyways. twilight-zone-feelingen och likgiltighet är nog bland det läskigaste som finns. Jag känner mig så dum när jag är sådär förvirrad och inte vet vad jag vill bara, det känns som om alla andra här känner att det är 100% rätt och har hela sina liv utstakade eller något.

haha, i wish. Det vore awesome, men finns så många sjukt galet bra människor som skriver de vackraste sakerna jag någonsin läst och inte ens de blir publicerade. Det är helt galet.

åh, det är snart! Vad mysigt! Då kommer du få se Stockholm brinna ju. Höstens färger är nog bland det vackraste som finns, lönnlöven, mhm. Du måste ta massa kort och ladda upp här, man blir så glad av dem. Och då måste jag få komma upp och dricka te och frysa lite hos dig :D

Do tell more om that website later, typ adress och grejer.

Ja, jag antar det, det handlar väl bara om att våga falla fritt ett tag. Det varier lite från dag till dag, vissa dagar känns verkligheten typ uthärdliga och vissa gör den ju inte det. Så jag måste komma fram till något först.