9/24/2009

but i thought you said summer is going to take the pain away

and i gave up already in august. i guess i'll wait until next summer then.
Photobucket
Photobucket
veera came to visit me from helsinki. and she is lovely she is. people like her make the waiting a little easier, the waiting doesn't feel as heavy on your neck when there is a veera jumping around with your camera stand or planting tulips or sleeping next to you in your t-shirt. now veera and i have experienced all seasons together once. i hope we'll share a nice pretty series of all seasons over and over again.

3 kommentarer:

Håkan sa...

gud, jag älskar den där meningen sjukt mycket, så darn pretty låt.
Vi får satsa på nästa sommar yes.

S sa...

sv: Nje, det måste låta rätt fånigt egentligen och typ "varför tveka" men jää. Jag vet inte. Jag är rädd för att ångra mig, eller inte ångra mig kanske, men rädd för att det inte ska bli bättre och att jag då har slängt bort allt jag har kämpat mig igenom hitills på uni, för det blir ju lite så då. Sen vill jag inte göra någon besviken. Min mamma låter helt bitter när jag råkar nämna något om att jag bara vill göra nothing typ.
Jää, det är den känslan jag vill ha. Så kände jag i lördags när vi var ute. Annars känns det oftast som man befinner sig i någon slags twilight zone somehow. Haha, men att be strong in oneself och leva med oneself är den svåraste uppgiften av alla yes ^^

Det är sant. Samtidigt har man ju en hyra att betala och all, jag vet inte hur jag skulle fixa sånt. man skulle vara kreativ så man kunde skapa och leva på det yes.

Aw, det låter så cosy, jag blir all warm inside yes. När blir flytten av? haha, jeej, that's the way it should be ju! I och för sig pluggar jag ju nu, så ett annan universitet kanske inte gör någon skillnad, men det vore trevligt med mer rum för livet och less rum för ze studies. Dessutom känns stockholm och göteborg så mycket mer levande än örebro. Och efter helgen är jag ju helt förälskad i hufvudstaden som jag tidigare hatade så.. Photo-thingy låter spännande indeed! Do tell more liksom.

Jag måste obviously vänta och överväga it all när jag är mer stable eller något. Jag är lite för feg än. puss yes <3

Veera sa...

kylläpä kirjoitit musta nätisti bebe!