10/04/2010

about friends and boats and forgetting. mainly just about forgetting.

Photobucket
i make lists, i like lists.
last list was a list of stupid things in life and it included for example missing a boat/train/plane and going to a store and realizing at the cashier you don't have your bankcard with you. but today i have to add: disappearing people. (people that you used to be even very close to and they just float away and you remain feeling friendless, then enjoy wallowing as a hermit and feeling oh-so-miserable in the good way because in the evening you get lots of confirmation messages from even not so very close friends.)

6 kommentarer:

Toto sa...

hei milja there are nodisappearingfriends as well, and friends who take detours but always return as well!

Håkan sa...

aw, totos comment, "friends who take detours but always return", cutenessen <3

För övrigt är listor bland the awesomest ever, lika underhållande att läsa som att göra och du är disturbingly pretty (in a good way) :D

the project sa...

toto: du är fin du är. och jag tänkte på dig faktiskt igår mycket, of what a pity it is that you are mostly on detours.

Håkan sa...

aaaw, din comment, vad söt du är!
Haha, jag vet inte om jag ska skylla mitt overemotional state på pms (förmodligen inte för då skulle jag väl behöva säga att jag lider av kronisk pms) men jag började nästan gråta av happiness när jag läste den och relived the moment (':

Jaa, det var the awesomest ever. Jag kunde aldrig tro att det skulle bli såhär. Jag har velat det så galet länge men inte ens vågat säga något ju, och sen får man veta hur allt egentligen ligger till och bara det var ju prettiness och heartbreaking och nu blev det såhär, aaw (': Han kommer tillbaka på fredag, mhmmhmhmhmhmhmhmhmhmhm!

(Jag har faktiskt sett dig rätt nyligen ändå och de där 10 kg hit eller dit gör obv. ingen skillnad på prettinessen! :D Men I know the feeling. Känns som det är dags att ta tag i träningen igen men min självdisciplin är så low these days, hahaha).
(och ja, listor är awesome och jag tycker att jag är ganska fin på (i?) bilden men då var jag ju 10kg lättare, buhu lols.)

H. sa...

haha, jag ser att jag begick ett misstag sist. Kopierar ze comment så mitt guldfiskminne ska slippa komma ihåg vad du skrev när jag svarar :p

Men, mycket svenska ju, du är duktig :D

Pandasoppa sa...

u sexy girl yeahhhh lookin fine!!!
of course, vi ska gå på sofonight ju! fast jag ahr noll pengar, men man kan ju svänga in på popkvällen och se vad det är för nåt, det håller ju på ända från åtta till ett på natten! och sofokvällen pågår fram till nio på kvällen.
eller? :*