10/05/2010

det är kallt nästan höst nu jag går runt ditt kvarter

Photobucket
today i received a huge package as post, it is among my favourite things in life. other favourites today would be:
- books that fit into the pocket of my jacket (t.ex. "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" and "doktor glas" and "naiv.super")
- mumin
- toastbread with blueberry jam
- board games + tea

unfavourites of today:
- to be the left over when the class is supposed to form groups for a project
- texas. all of it, especially the people.
- powder with glitter
- missing calls
- low selfesteem

2 kommentarer:

H. sa...

LISTS <3
"jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" = en av världens sötaste böcker, ungefär. Haha, var det den eller the history of love one lånat från mig? jag har ingen koll på my books at the moment.
vad är naiv.super för bok? låter pretty. Jag gillar inte mumin, men obv te! & ze pics, awesomenessen! vilka fina färger :D

Nooo, första punkten of unfavourites, får mig att tänka på ze feeling och små kiddos typ, heartbreaking </3
& för att inte tala om dialekten i texas, hua.

(and answer yes; givetvis gör jag det! Jag kan inte resist, obviously. Dessutom känns det som att världen behöver all prettiness den kan få, och för mig så addar det till ze prettiness en hel del så, aaw. Happyface).

Toto sa...

Hur kan man inte gilla Mumin :(
vi går mot höst och det märks.